Pazartesi, Aralık 19, 2005

Ne, nerden alinir - Cam Agaci süsleri ve dekorasyon malzemeleri

Zeynircigimin cam agaci süslerini begendigini görünce tek bölümlük bir yazi "dizisine" baslamaya karar verdim,dizi lafi kulaga hos geliyor.Bu pilot bölümü olsun diyelim, konu cikmaz ise ilerde talepsizlikten devamini cekmedik deriz.
Istanbul da oturanlar icin ,cam agaci süsüde olmak üzere bircok degisik dekorasyon da kullan ürünleri Euroflorada bulabilirsiniz, adi biraz garip geliyor insana, aslinda ülkeler arasi cicek yollama servisinin adi ama firma TR deki adini böyle secmis, havali oluyor basina EURO ekleyince sanirim .
Ben firmayi ablamdan biliyorum,bir kac senedir bayagi güzel seyler aldi oradan,cam agacini görenler hayran kaliyor.

Adresi ve tel nr:
http://euroflora.com.tr

Tarlayolu Sok. No:5 Cendereyolu Kağıthane/İstanbul-Türkiye
Tel:
(+90.212) 295 37 71-72 / (+90.212) 295 44 96


p.S
iKEA´da da güzel süsler bulabilirsiniz


*bu posting 15kasim2007 de güncellenmistir.

9 yorum:

zeynep dedi ki...

verdigin site adresine baktim, gercekten muhtesemmis, hic haberim yoktu, sen ne cok sey biliyorsun gerhardcigim, tabii ben de zeynir olmusum, gozumden kacmadi, z ile baslayan gerisi onemli olmayan isim, cok guldum, hosuma gitti :) peynir gibi bisi :) cok yasa e mi, bize cok sey ogretiyorsun!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ona ögretiyor demiyelim de, paylasiyor diyelim.

ben de bunu ablam sayesinde ögrendim valla, o böyle yerleri,fabrika satislari falan iyi bilir.
Sanirim mühim olan herseyi bilmek degil, cevabi nerde arayacagini bilmek, sen bana sorabilirsin :-)yani,ben kaynaklarimi devreye sokarim hemen.

Bu arada Tchibo hala acilmadi mi?

zeynep dedi ki...

dukkan hazir, pencereleri kagitlarla kapli, tabela filan asildi, bugun yarin acilir :) haber veririm! ben de bekliyorum zira.

Burcu dedi ki...

Senede birkaç kez giderim oraya, çok da severim. Fiyatlar arttı önceki yıllara göre ama yine de çok hoş şeyler bulabiliyorum orada.

Gocebe dedi ki...

siteni bana onerdigin icin cok tesekkur ederim..eminim en cok takip ettiklerimden birisi olacak..bu arada yazmadan duramadim ki bence Avusturya ayri guzel bir ulke, hele Viyana, Salzburg..bir daha ne zaman giderim acaba..Avusturya'ya seyahatimin uzerinden 10 sene gecmis! kucukken babaannem ve dedemle gezmeye gitmistik.. aklimda muhtesem parklar, los isikli cafeler kalmis..benim adima da tadini cikar :)
duygu

Orçun dedi ki...

Geçmiş senelerde alışveriş için Euroflora'yı tercih ediyorduk ancak bu sene Koçtaş ve Bauhaus çok fazla çeşit eklemiş ve kaliteleri de hiç de fena değil.Geçmiş yıllarda Euroflora çeşit açısından "tek" olduğundan orayı tercih ediyorduk ama bu sene yeni evliler olarak hesabımızı da bilmeye çalışıyoruz. :) yakında kendi yılbaşı çamımızı da siteye eklerim..bu arada gezi yazılarını sorduğun için yeni bir gezi yazısı ekledim.
siteni takipteyiz..
sevgiler..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Bu sayede bu seyleri almaya niyeti olanlara alternatif olmus oldu.Ben olaya 1000km kadar uzakta oldugum icin eksik bilgileri siz tamamlayacaksiniz artik.


@duygu
10 senede bir en az gelmek lazim, sen gördügünden beri cok degisti buralar , benim sayfamda birkac posting var galiba Viyana ile ilgili bir göz at istersen

@burcu
cam agaci resimlerini bekliyorum

@orcun
cabuk cevabina tessekürler,sizide linklerime ekleyecegim.Hande ye selamlar.

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Yilbasi icin gercek cam agaci alabilecegim bir yer biliyor musunuz? Eger bilgi verirseniz cok memnun olurum. gurcuoglu@hotmail.com

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Nerede oturdugunuzu yazmamissiniz ama sayfa istatistigimde görebildigim kadari ile ,Istanbul´dasiniz.

cevre Orman Müdürlüklerinde bulabilirsiniz sanirim,
AVRUPA YAKASI

* Fatih Orman Kampüsü Maslak-İstanbul
TELEFON:
0 212 262 57 56
0 212 262 11 37
0 212 262 48 96
0 212 223 18 09
0 212 223 13 59
0 212 223 46 80
0 212 223 44 96
FAKS: 0212 262 51 79

ANADOLU YAKASI

* Hasip Uzunçayır cad. İncirlibostan spor Kulübü Yanı Hasanpaşa - Kadıköy
TELEFON:
0 216 339 63 00
0 216 545 15 28
0 216 545 15 29
FAKS: 0 216 327 00 67



Fidanlik olarak da örnegin ;
BAHÇEKÖY ORMAN FİDANLIK MÜHENDİSLİĞİ

ÇALIŞMA SAATLERİ

Hafta içi: 08:00-16:30

Hafta sonu: 09:00-16:30

ADRES:BAHÇEKÖY ORMAN FİDANLIK MÜHENDİSLİĞİ

(BELGRAD ORMANLARI GİRİŞİ)

80895 Bahçeköy/İSTANBUL

TEL:0 212 226 10 28

FAKS:0 212 226 10 57

asagidaki linkde baska adresleride bulabilirsiniz sanirim.

http://www.istanbulcevor.gov.tr/sube_detay.asp?id=64&sube=4


slmlar
Mr.TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin