Cuma, Aralık 23, 2005

Klagenfurt -Ara rapor 1

Klagenfurt a sag salim geldik,yolda Viyana´dan ciktiktan sonra muhtesem bir kar manzarasi vardi daglarda, ayni manzara burda da devam ediyor.Gectigimiz hafta yagan karlar sogugun etkisi ile erimemis tabi.Yollar da hic kara yok,onun disidna hersey 40-50 cm kar altinda,havalar düzelirse bol bol resim cekip Viyana´ ya dönünce sayfaya koyacagim.Yarin büyük gün bakalim, noel baba ne hediyler getirecek :-)

Burdaki internet kabus gibi , o yüzden resim eklemiyorum, 56K modem , siz düsünün artik.

Zeynep,Basak ve Sibella dileklerinize tessekürler,ayni sekilde sizinde Yeni yiliniz simdiden kutlu olsun.Umariz seneye hep beraber saglik, sevgi ve basari dolu olarak girer ve öylede devam ettiririz.Biraz klasik ama olsun,ben icimden gelerek söyledim.

Yakinda görüsmek üzere,

2 yorum:

sibella dedi ki...

delight brother'im benim,ayni dilekler senin icinde gecerli..insanlah tum hayallerimiz gercek olsun bu sene..fotograflari 4 gozl bekliyorum,ozellikle karli karli,hasretim ben kara,herhalde bu senede goremiycem...nole baba eminim guzel seyler getirir sana..sevgiler,iyi eglenceler

Basak dedi ki...

Teşekkür ederiz efendim, hep birlikte. :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin