Pazar, Aralık 04, 2005

Eski diziler 3-Kücük Ev (Little House on the Prairie)

Kücük ev dizinisini tam olarak hangi yillarda seyrettigimi hatirlamiyorum ama aklimda kalan eski dizileri düsününce ilk üce girer sanirim.
Ingallslar,
Source http://epguides.com/

Charles Ingalls,
Caroline Ingalls,
Laura Ingalls Wilder,
Mary Ingalls Kendall,
Carrie Ingalls.





Ingalls larin disinda önemli ikinic aile Olesonlardi, kasabadaki "dükkan"in sahibleri ve sanirim cevredeki en zengin aile.
Source www.tv-nostalgie.de



"Güzel" kizlari Nelly(ayni zamanda en" KIL KIZ" ödülü)



Source http://home.arcor.de/chandler.mt/p_harriet.htm




"Sempatik" anneleri Harriet,



Source  www.tv-nostalgie.de




Zavalli Nels Olesen .


Source: www.tv-nostalgie.de

Willie.
Bir dip not gercek hayat Willie ,Laura´nin kardesi imis.



Source drbaker.com


Bu arada Walnut Grove,Plum Creek, Minnesota
nin sanirim tek ve en iyi doktorunu anmadan gecmek
olmaz sanirim. Dr. Baker , her hastaliga bir care bulan, tabiri caiz ise "Lokman Hekim"



Bölümlerden birisinde olanlari cok iyi hatirliyorum,sonradan bayagi gülmüstüm millet o zaman "Product Placement" olaylarina girmis demek,olay söyle idi;
Source www.kfc.comBayan Harriet bir gün dükkanlarinin önünde duruken bir at arabasi gelir , icinde beyaz takim elbiseli ,ak sakalli biri vardir. Adam bir yerden tanidik geliyordu ama önceleri cikaramadim,jeton birkac dakika sonra düstü.Neyse adam bir is teklifi getirmisti, Amerika capinda bir yiyecek zinciri acmak istiyordum, tavuk kizartip satacakmis.Simdi kim oldugunu cikardinizmi, adamin adi Colonel Harland Sanders . Bu fikre Harriet cok gülüyor tabi , ve asla is yapamiyacagini söylüyor.Adamda geldigi gibi yoluna devam ediyor.
Özetle gelen kisi ,simdiki fast food zincirlerinden biri olan Kentucky Fried Chicken ,KFC ´nin kurucusi imis.Nerden nereye ,dünya kücük iste , adam dönmüs dolasmis Ingallslarin kasabasini bulmus.


Diziyi ilk baslaslarda ilgi ile izlerken sonlara dorgu biraz fazla bunalim takildiklari icin olaydan koptum, yanginlar, iflaslar,kör olanlar ...... Sonralari ara sira seyrettim sonunuda hatirlamiyorum dogrusu.Amzon da 9 sezon olark bütün dvdleri var, üsenmeyen alip seyretsin.Yaninda da 10 paket selpak mendil alsin,zira cok neseli bir dizi degil.

2 yorum:

Özgül dedi ki...

Canim ben su anda her gün izliyorum gündüzleri oynuyor burada ben DVD'ye cekip aksamlari seyrediyorum, cocuklar illet oluyor her aksam ayni dizi diye ama ben vazgecemiyorum. Insani düsündüren,güldüren ve ders veren bir bölüm. Bende galiba eskiden sonuna kadar seyretmemisim, Mary'nin gözlerinin kör oldugu bölümleri hatirliyorum ama. Dur bakalim bu sefer tam sonuna kadar seyretmeye niyetliyim.
Sevgilerimle canim

Devremülk dedi ki...

Küçük Ev beni çocukluğuma götürdü
paylaşımınız için teşekkür ederim

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin