Perşembe, Aralık 01, 2005

99..100.Önüm arkam sağım solum sobe, saklanmayan ebe

Source: amazon.com

Sibelle beni sobeledi gecen gün,sanirim sira bende o zaman.
Önce filmlerden bahsedeyim biraz, kronolojik olmayacak , aklima geldikce yazacagim.

Film kadar hatta filminden daha cok sevdigim bir Film ," To Sir with Love" , bunu kücükken seyredmistim ve cok begenmistim, hele sarkisini hala aralarda dilerim "motivasyon" icin, wiiith Loooooooove to Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirr ....................




Source amazon.com
Ikinci film Pulp Fiction , sanirim fazla bir söylemem gerek sanirim bu filmi seyretmeyen yokturm ,tabki filmin Soundtracki de en sevilen Cdlerim arasinda






C Sonet Filmbaska bir film de Kopps , bir Isvec filmi.Kapatilmasi söz konusu bir polis karakolunun kapanmamasi icin polislerin müdecadelesi anlatiliyor.Bir anda o bölegede bir suc patlamasi oluyor,nedendir bilinmez. Süper bir komedi .







C Sonet fimdiger film baslamisken Iscev devam edeyim, Jalla Jalla ,EAN:4006680026558 numarayi yazayimda belki almak isteyenleri icin aramasi daha kolay olur.
Simdi internetde ararken Digitürküm sinema kanalida da bir ara gösterildigini gördüm.
Filmlerin özetlerin yazmiyorum, linklerde detayli olarak okuyabilirsiniz.






source amazon.com
Diger bir film "Saving Grace " , kocasini kaybetmis ve daha sonra onun baska bir kadinla iliski oldugun ögrenen, daha sonra parasal sorunlardan dolayi , careler arayan bir kadinin hikayesi, akla gelemyecek bir de cözüm buluyor.Herkese tavsiye ederim ,yine güzel bir komedi.Film in kendi sitesinde güzel bir trailer var.






Biraz romatik takilalim simdi de , "Something's Gotta Give" , JAck Nicholson ,Diane Keaton ve Keaneu Reeves.
Filmin trailer i seyretmeyen icin, burdan izeleyebilirler ,özellike Apple sayfasindan seyrettim windows kullanmayan arkadaslarda :-) seyredebilsin diye.







source amazon.com
Simdide biraz doguya , Hindistana dogru kayalim, Monsoon Wedding benim seyrettigim ilk hint filmi,daha önceleri bircok film gördüm ama seyrettigim ilk film diyebilirim.Film bastan asagi bir müzik ve renk cümüsü , bazen gülüyorsunuz bazende hüzünleniyorsunuz (Sometimes happy sometimes sad diye baska bir hint filmi de var , aklima geldi de)
Seyretmeyenler acilen alip seyretsin , Istanbul dakiler Besiktas ´da ki pasajlarda da bulabilor bu DVD yi.







source amazon.comUzak doguya gecmisken orda gecen bir baska bir film geldi aklim,Lost in translation. bu sefer yer Japonya,Tokyo.
2 Milyon Dolar karsiligi Japonya´ya bir reklam filmi cevirmeye geln bir amerikali nin ,orda tansitigi bir kadinla arasinda gecen iliskiyi anlatan bir film.Özellikle reklam filminin cekimi sirasinda ki "translation" sahneleri muhtesem.
Yönetmen Sofia Coppola.





Bunlarin disinda Star Wars´un eski böümlerini hala zevkle izlerim, o dönemde kullanilan dekorlari seyretmek ayri bir zevk , hersey daha gercekci.En cok güdügüm sahnelerden biriside süper high-teck Savas yildizindaki , toplanti odasindaki standart , deri kapli alti tekerlekli büro sandalyeleri idi .

Simdilik aklima gelenler bunlar ,ilerde daha "erkeksi" filmlerden de bahsedecegim, imaj bozulmasin,ama bunlari bile toparlamam zaman aldi.Aklima yeni bir sey gelirse eklerim artik, daha dizi filmlerden ve cizgi filmlerden de bahsetmek istiyorum ama bir dahaki sefer.

Son olarak viyanada hava durumu ile bu seferlik yazima ara veriyorum;
hava süper acik, hatta günesli ,su an 2 derece :-)

1 yorum:

sibella dedi ki...

selam:)saol paylastigin icin.bak yeni bir konu daha var kitaplarla ilgili,paylasmak istersen:)
bu arada ben de mansson wedding'i severek izledim,zaten hint filmlerini kacirmamaya calisirim,danslar,renkler..something's gotta give de cok etkilemisti beni,ask her yasta guzel cidden:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin