Cuma, Kasım 25, 2005

KITT , zor durumdayim ,cabuk cikisa gel!!

Eskiden severek izledigim dizilerin basinda "Knight Rider" vardi, Michael ve KITT ,Knight Industries Two Thousand.Bir süredir alman kanallarinda eski bölümlerin tekrari oynuyor ,denk


geldikce seyrediyorum, simdi tabi bazi seyler komik geliyor ama yine de bence tam bir klasik.
Michael Knight, yani David Hasselhof (ilerki yillarda Baywatch da cankurtaran) ,beline kadar acik gömlegi ile sanirim o yillarda Magnum un en yakin arkadaslarindan biriydi.
Burda dizinin klasik baslangic traileri var ,almanca ama olsun(ja, ich bin m,indestens 12 ´jahre alt i clicklemeniz yeterli), o vufff vuffff diye Kitt in cikardigi ses herkesin aklinda herhalde,bir zamanlar arabalarin önlerine takmak icin o kirmizi isiklardan da vardi.
Birde Bonny var, cok hamarat kizid valla, bir bakista bütün elektronik problemlerini cözerdi.En cokda piyana calar gibi delicesine bilgisayarin tuslarina basarakl "tamam ,sanrim sisteme girmeyi basardim" gibilerden süzlerine bayiliyorum.


Devon i pek sevmezdim zaten ,biraz kil bir tip idi.Ama ayip olmasin diye onunda bir resmini koyuyorum,takim bozulmasin.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin