Pazar, Kasım 27, 2005

KIS geldi , böyle oldu!!

Bu sabah gazetelere ve haberler göz atarken internetde, orf.at sayfasinda süper bir ürün gözüme carpti , tabi ki japonlardan.

Bilgisayarin USB baglantisi üzerinden calisan , ayak isiticisi, el isitici ve sicak icececek altligi.
daha önceleri bardaklari sicak tutmak icin olan altigi görmüstüm ama , el ve ayaklar icin isitma simtemi yeni.
Soguk kis günlerinde herhalde talep olur saniyorum, fiyatini cikaramadim ama ögrenirsen yazarim burda yine.Kan dolasimi kötü olanlar, ayaklarim ellerim buz gibi diyenler, gözünüz aydin!!!

p.S Kar yagisi devam ediyor sabahtan beri, hava "temiz " kokuyor, birazdan cikip biraz kültür programi yapacakiz ( müze-sergi ) , ilginc birseyler olursa aksama yazarim.

3 yorum:

sibella dedi ki...

selam turkish delightcim,sen benim sayfayi onurlandirirsinda ben eksik mi kalirim arkadascim..bence her gun guncelle cunku biz merak ederiz,ozleriz arayi acinca:)bu arada ikea benim burdaki en favori ev magazam inan ki,insanlah bir gun evim olunca ordan alacagim..bak iyiiki yazmissin ben bilmiordum turkiyede ikea oldugunu..viyana da cok guzel ve romantik gozukuyor,artik bundan sonra snei SIK SIK ziyaret edince oraya gelmis gibi oluruz..izninle seni link aliyorum..sevgiler

Deniz dedi ki...

Olaganustu guzelmis bu!
Gavur ellerde yasayan her turkun guzel peynir arama macerasi sonsuz galiba. Ben Merkez yerine Isiklar'in mallarini tercih ederim ama Istanbul'da.

Yenebilirlige en yakin beyaz peyniri ben marketin kendi sarkuterisinde paketlenmis markasiz fetalarda buldum. Sutdiyari falan bana cok temiz ve tatsiz tuzsuz geliyor, bunu denemekte fayda var.

Dil peyniri icin de pazarlari, italyan mali satan sarkuterileri gezerseniz, belki tadina yakin birseyler yakalarsiniz. Aklima dusut simdi, ben de bir arastirayim.

Cem dedi ki...

hahahahaha artik hic pc basindan kimse kalmaz pc tarafindan isitiliyoruzda =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin