Pazartesi, Kasım 28, 2005

HEEEEEY , TCHIBO Türkiye´ye geliyor!!!

Senelerdir hep konusuyoruz aramizda , ya da buraya gelip de onu görenler , ya su Tchibo yu Türkiye getiren yasacayak diye konusurduk hep.Birkac gündür de onla ilgili bir sey yazayim diye düsünüyordum, bugün eve dönerken onun önünde tranvay beklerken,vitrinine bakip , eve gidince birsey yaziyim bugün dedim icimden.eve gelince maillerimi okudum, Istanbul´dan benim en yakin arkadasim bana bir mail atmis, oda uzun süre burda yasadigi icin onu taniyordu zaten. Hürriyet ´de cikmis haber.

source http://www.tchibo.co.ukTchibo Türkiye´ye giriyor diye.Size Ingiltere´deki magazalarin linkini koydum, ürünler ayni, fiyatlar da hemen hemen burdaki gibi,sizi önümüzdeki haftalarda nelerin bekledigini görebilirsiniz.Her hafta yeni bir koleksiyon, ve isin enteresani her haftada aaa bunu alayim , bana lazim olur ya da ,süper zaten böyle bir seye ihtiyacim vardi diye mutlaka birsey alir herkes.
Bizimde bunlarin arasinda oldugumuzu söylemek durumundayim.
source http://www.tchibo.co.ukGercekten de herseyi satiyorlar;
dondan Plasma Tv ye, catal takimindan kar tulumlarina ,yemek masalarina kadar.
Bazi seyler (büyük ürünler) genelde Online-shop da yada katalog ile de satiliyor.Elektronik ürünlerde 3 sene garanti var, benim mutfak saaatlerim var , sanirim 9.90 euroya almistim, onun bile 3 sene garantisi var.
source http://www.tchibo.co.uk
Kahveleri de fena degil , ben pek kahveci degilimdir ama icenler öyle diyor ,onlarin yalancisiyim.
Bakalim Türkiye´de tutulacak mi, artik sizde bana bir rapor gönderirisiniz ,sonra da gelecek haftalar icin beraber ürün seceriz.


photos by tchibo

24 yorum:

zeynep dedi ki...

buna cok sevindim, kredi kartim kasindi resmen yazini okuyunca :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Söyle bir düsündün en cok neler aldim diye, sanirim 3 adet mutfak saati ,5 adet metal sabun(elleri kokulardan arindirmak icin,soguk suyun altinda ovaliyorsun),3 adet termometre (kablosuz ikinci bir vericisi var , disaryia koymak icin),3 adet masa saati.Tabiki hepsi benim icin degil(bunlar simdi Türkyie , isvec ve avusturya da kullanimdalar).

under the chuyner dedi ki...

meraba, tschibodan bende alisveris yapiyorum ve dediginiz gibi hem cok zevkli hemde pahali diil, ama gecenlerde tschibonun bangladeste tekstil ürünlerinin imalatinda calisanlara davranislari ile ilgili kopan skandal beni biraz uzaklastirdi, enazindan tekstil almamayi düsünüyorum, belki sizde duymussunuzdur, dayaktan cinsel tacize kadar hersey var maalesef :(

sibella dedi ki...

selam sizin blog cidden cok faydali,ben genelde bihaberimdir turkiyede yeni acilan yerlerden,ben burdan hic alisveris yapmadimgozume de carpmadi magazasi,yoksa yaniliyormuyum acaba,fazla laiveristen bende firmalarimi sasirdim.sevgiler..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Uzak doguda cocuklarin calistirilmasi olayi gercekten üzücü, ama tekstillerin büyük bir kismida Türkiye´de yapiliyor, ara sira al bence bir seyler, Türkiye de kalkinsin :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Bu arada birseyi belirtmek istiyorum, benim sayfama misafir olan herkes bana "Sen" diye hitab edebilir, bende öyle yapiyorum.Ama eger rahatsiz olan olursa tabiki "Siz" demek de zoruma gitmez.

under the chuyner dedi ki...

cok sevindim "sen" olayina! bircok blog gezdim cou "siz" dio, onnicin seyetmistim, buarada tamam bundan sonra etiketine bakar, tr görürsem alirim! sevgiler

ahmet celal kurt dedi ki...

herkese merhaba şenay tansu hakkında bilgisahibi olan birisi var mı acaba

Adsız dedi ki...

Tchibo yu Berlinden tanıyorum.Orada sıkı takipcisiydim.Şu an İstanbulda yaşıyorum.İstanbulda Tchiboyu görmek harika.

Adsız dedi ki...

kapalı carsıda kuyumculukla ılgılenıorum tchıbo subelıklerı werılececekmı acaba mr_turkısh_delıght????

Adsız dedi ki...

İzmit Dolphin AVM de, oldukça büyük bir şubesi açıldı.. İçinde gayet şık bi de Coffee-bar mevcut, çok hoş ilginç bi konsept..

Adsız dedi ki...

evet izmit dolphin AVM de harika şeyler var.çok beğendiğim bir yüzük vardı ama geldiğinin sabahında bitmiş.yani alamadım.

Adsız dedi ki...

tchibo nun neden türkçe bir web sitesi yok ve ürünlerini webden göremiyoruz

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Güzel bir soru, bunu Türkiye deki ilgililere de iletin bence :) , ben yine de en azindan ingilizce bir siteye link vererek umarim size yardimci olmusumdur.

slmlar
Mr. TD

Adsız dedi ki...

tchibo subelik wermiyor en yakin zamanda da türkce bir web sitesi olucak.suan sadece almanca war.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

subelik vermedigini zannedmiyorum , cünkü tüm subeleri kendi acmiyordur sanirim.
Almanca sitenin haricinde ingilizce, daha dogrusu Ingiltere tchibo nu sayfani simdilik bilgi amacli kullanilabilir.
Bu kadar süre gecmesine ragmen hala bir internet sitelerini olmamasi cok büyük bir hata ve eksik, biraz türk isi.

Adsız dedi ki...

Iyi aksamlar,

Tchibo Türkiyede bütün subelerini kendisi aciyor.

Su an bes Ülkede Tchiboya ayit internet sitesi bulunmakta: Almanya, Avustralya, Isvicre, Hollanda ve Ingiltere. Bundan haric bir EU yani Avrupa sitesi bulunmakta. www.tchibo.eu.
Türkiyeden siparis ediliyormu bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

Tchibo süper bir alış bir mağaza kahveleri,ev.ve giyim üzerine aksesuarlar.yakacık UĞURMUMCU'DA BÖYLE BİR MAĞAZAYA SAHİP OLMAK İSTİYOR YETKİLELİLERİN DİKKATİNE.

Adsız dedi ki...

ankarada da açıldı.. ankaradaki mağazayı egzdim çok ufak bir dukkan ve hayal kırıklığı yaşadım.. çeşit inanaılmaz az.. :(

sanırım yakında eskişehire de açılcakmış..

Emrah dedi ki...

Tchibo yu İlk defa Dün yeni açılan Espark Alışveriş merkezinde gördüm ilk bulduğum mekan bu adresti bende yorum ayzayım gerçekten çok hoşuma giden bieryerdi ilk girdiğimde Yanlışmı girdim acaba dedim Sağ tarafta Bir cafe sol ilerlere doğru Teknolojik eşyalra mutfak aletleri faln ..Çok ilginç Geldi bana daha önce bu şekilde bir mağaza anlayışı görmemiştim.İstanbuldaki mağazaları nerelerderi Bilenler varsa mail atabilirler.Bu arada Espark Eskişehirde Yeni açılan bir Merkez

Adsız dedi ki...

ıı gunler arkadaslar ben ankara tchıboda calısıyorum bazı mısafırlerımız magzamızın kucuklugunden sıkayet etmıs amacımız bızım sureklı surkulasyon yapmak magzanın almanyada bır haftada degısen urunler bızde 15 gunde bır degısıyor bızde ısterdık almanyadakı gıbı cok cesıt olmasını ama ımkanlarımız anca bu nu gosterıyor tesekkurler ankamall tchıbo calısanı

Adsız dedi ki...

ELINIZE HER YENI KATALOGDAN GECMESINI ISTERSENIZ HER HANGI BIR TCHIBO MAGZASINDA GIDIN ANKARADA ZATEN CEPA VE ANKAMALL DE VAR SIMDIDE ORAN PANORADA ACILCAK ORDAN MAIL ADRESINI YAZIP KUTULARA ATIN EVLERINIZE KATALOG GONDERELIM SIZDE BILGILENMIS OLURSUNUZ ANKAMALL CALISANI

Bimus dedi ki...

Tchibo şimdi Ankara 'da Forum Avm 'de

Adsız dedi ki...

İstanbul'da çoğu AVM'de (20 şube), Ankara'da 6 şube, İzmir'de 2 şube( haziran ayında üçüncüsü geliyor) ve diğer illerde 13 şube olmak üzere 41 mağazası var. 41 kere maşallah:)) ürün çeşidinin azlığı vs. taraflı yorumlardır, tüm Tchibo mağazalarında aynı anda aynı ürünler satılır. Her çarşamba TEMA günüdür. Gerçek TEMA manyağı müşterileri vardır ve bırakın perşembeyi,çarşamba öğleden sonraya bile kalmayan ürünler olabilmektedir. Her çarşamba yeni bir dünya bulabilirsiniz. Bir hafta gittiğinizde mutfak ürünleri gördüğünüz mağazada diğer bir hafta kayak ürünleri görebilirsiniz:)) ve oldukça uygun fiyatlara çok şahane kahveler içebilirsiniz:))

Her çarşamba Tchibo'ya;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin