Perşembe, Kasım 24, 2005

Bende artik bir Bloggerim!!!


Bir süredir bende bir blog yaziyim mi diye düsünüyordum, bazen yaptiklarimi ya da gittigim yerleri herkese tek tek anlatmaktansa bu daha bir anlamli ,benim icinde daha kolay bir yol gibi geldi.Sürekli güncellermiyim bilmiyorum ama sayfalarimi , bakalim artik, baslamak isin yarisi derler, ya da ben demis olayim.

Gecen günlerde internetde Türkce Bloglari ararken gercekten ilginc bir kac sayfaya rastladim.Bunlarin bir tanesi de lezzetin izinde idi. Lezzetin izinde sayfasinda Four Seasons Otelindeki Tea-Time lardan bahysediyorum.Orda comment yazarken bari bende bir Blog acayim diye karar verdim.

Dogme büyme Istanbullu biri olarak, 34 yasin 24 ü Istanbulda gecti,son 10 senedir de Viyana dayim.En az senede bir de Türkiye geldigimde belli gezi rotalarim vardir.BUnlardan biri Levent´de oturdugum icin Metro ile Taksime cikarim, ordan yürüyerek Beyogluna inerim,Midye Tava ve ardindan Inci´de Profiterol yedikten sonra, Tünel ile asagi inerim.Sonra Misir carsisi ve eger Kiz arkadasimda yanimda ise Tahtakaleye gelmeden incik-boncuk pasajlarini gezeriz,böyle seylere meraklidir da kendisi.Sonrada yukari kapalicarsiye kadar cikarim.Orda carsida meydanda Limonatasi ünlü bir kahve vardi,sanirim FES Cafe idi,simdi adinitam hatirlayamadim, orda kisa bir mola veririm .


TEATIME 4Seasons ©2005 cafewien@gmail.comEger Sultanahmet tarafinda isem ve misafirlerim var ise Four Seasons Otelinde,oranin saat sanirim 14 ya 15 den sonra baslayan TEA-TIME i gezi programinin ayrilmaz bir parcasidir.Simdiye kadarIstanbulda beni ziyarete gelen tüm arkadaslarimi mutlaka oraya götürdüm,hepsi hayran kaldi.Servisi ile lezzeti ile gercekten süper , eger denemedi iseniz mutlaka deneyin. ©2005 cafewien@gmail.com

Eve dönüs yolu is e oldukca ilgincdir, özellikle hava sicak ise otobüs yada araba yerine vapur tercihimdir.
Önce vapura Eminönü´nden vakit varsa ya Kadiköy´e ya da Üsküdar a , ordan da Besiktas´a gecerim.

Eminönü´nden Levent tarafina gitmek icin idael bir rota degil belki ama bence en keyiflisi.

Sanirim bende sayisi fazla olmayan Limonatacilardanim.Burda bazen,özellikle yazin, Cafelere gittigimizde eksikligini cekmiyorum desem yalan olur.Kahve diyarinda limonatami aranir diye soranlar vardir aranizda kesin ama oluyor valla acigi Schweppes Bitter Lemon la kapamaya calisiyorum..Istanbulda ki güzel limonatalardan biride Bebekteki Divan in ,bazilari orasi cok pahalidir diye düsünsede aslinda ,yer ve manzara ,kalitesi düsünülürse hicte yüksek kalmiyor.Oranin Keskül´ünün tadi damagimda hala , badem tanecikli.Amerikan zincirlerini cafelerini pek tutmam ama Gloria Jeans de de ictigim en güzel limonatalardan biri oldugunu söyleyebilirim.Aklima yeni yerler gelirse aralarda yazmaya calisirim.Herkese afiyet olsun

7 yorum:

zeynep dedi ki...

Hosgeldin, yeni blog kazanmisiz, hayirli olsun hepimize, bize Viyananin guzel ormanlarindan fotograflar gonderirsin dilerim.
istanbul icin ne guzel bir rota bu boyle, fes cafe'yi ben de cok severim,.
selamlar, Zeynep

Burcu dedi ki...

Leziz bir site olacağa benzer, hoşgeldin.

sibeel dedi ki...

mr. td,

sen iyi bir arkadassin..elimde yazin oyle gidecegim..sefkilime de hemen fw ettim linkini..
ok dedi..zaten bazi yerler aklimizda idi ama bu super oldu tesekkurler..

buarada iyi ki var sayfan ve paylasimlarin..

bende nisan sonu simdiye kadar gittigimiz her yerin fotosunu ve hikayesini yazacagim..eglenceli birseyler cikarmaya calisacagim..

destegin icin cok tesekkurler,
sibel.

Adsız dedi ki...

selam,
sevgili esimin tavsiyesi ile bir ugradim, blog' a..oyle bir guzergah olucak ki bu iki gunluk istanbul turumuz, korkmaya basladim :D
sanirim sibeel onden onden giderken benim bir elimi yakalamis yerde suruklene suruklene takilacagim:)(teddybear hesaabi:))

emre

sibeel dedi ki...

"el-mayram benim" demiyomusun sen bana:D
hakkini vermem lazim:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibeel ve emre

Valla Beyoglu´nda dikkat et diyecegim o zaman, oda arnavut kaldirimi seklinde yollar, basini vura vura sürükler valla sibeel.

Ama ben eminim emre de bu haftasonunu atlatacak sag saglim,ve aksama hos bir yorgunlukla basinizi koyar koymaz yastiga uyuyacaksiniz.

slmlar
TD

Adsız dedi ki...

Pretty! This was a really wonderful post.

Many thanks for providing this information.
my web site > santa monica apartment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin